söndag 17 februari 2008

Party med Nintendo Wii

Igår var jag ledig. Gjorde mitt första besök på något jag vill titulera bättre än Cheesecake Factory, bättre än Victoria's Secret...... Jag var på Michael's! En pyssel- och scrapbookingaffär. Gigantiskt stor, och de hade allt man kan tänka sig! Och 15 olika varianter av allt man kan tänka sig! Jag inhandlade album, pennor, papper och stickers och påbörjade mitt lilla projekt att organisera mina foton. Åh, det är så roligt! Kan sitta med det hur länge som helst....!
På kvällen var vi hemma hos Jules på ett litet party. Det som är roligt i Jules hus är att de har ett Nintendo Wii....! Första gången jag spelade, och måste säga att det var väldigt roligt! Sen hittade Sandra kareokemaskinen och då var det färdigt... Ellinore låg dubbel på heltäckningsmattan (kan ni tänka er, den fanns där med!) och skrattade hejdlöst!
Idag har jag jobbat, men har slutat för dagen och ska snart iväg till Heidi och kolla film med henne och Malin. Det blir en lugn kväll.

Puss och Kärlek * Ellinore
Jag klår Heidi i Nintendo Wii

Nora, Juliette, Sandra, Kamila, Heidi

Jules, Nora, Kamila, Sandra

Inga kommentarer: