fredag 15 februari 2008

Happy Valentines!

Önskar er alla en Happy Valentine's Day! Jag vet att det är en dag för sent... Igår var jag så trött, så jag stöp i säng på en gång!
Denna härliga dag skulle såklart firas! Jag och Heidi åkte till Cheesecake Factory och åt god middag och ljuvliga cheesecake till efterrätt! Helt underbart gott. Dock sjukt mycket folk på resturangen, och vi fick vänta ganska länge på bord, men "den som väntar på nåt gott...."

Tidigare på dagen var barnens mormor på besök och vi bakade kakor! Det var väldigt roligt! Jag fick nån typ av degpistol i min hand och order att knöla ner degen i behållaren och sen spritsa ut små hjärtan. Det var inte så enkelt, men något hjärta kunde jag nog åstadkomma.

Jo, nämnde jag det att det snöade igår igen.....? Och nämnde jag att jag är trött på snön....? Ja, tänkte väl det.....!

Alla mina underbara nära och kära där hemma; Jag saknar er! Mycket! Och just nu längtar jag hem väldigt mycket! Jag vet inte om detta blev som jag trodde innan jag kom hit. Jag vet inte om det är såhär jag vill spendera mitt år. Och jag vet inte vad jag hade förväntat mig heller.... Men jag får ge det lite tid, det kanske blir bättre!!

Tänker på er!! * Ellinore

1 kommentar:

Anonym sa...

vi är nog typ i samma båt. Den här tillvaron är inte den bästa. Men jag tänker lite som du, det är värt en chans till! Ta hand om dig!