onsdag 13 februari 2008

Hello Florida!

Igår var det roligt. Då bokade jag och Ina flygbiljetter till Florida! Denna lilla semester äger rum 25 april - 4 maj. Jag ska utöva dans till olika vädergudar och frambringa sol dessa dagar. Får jag inte sol betyder det att jag kommer landa i Wisconsin lika blek som jag var innan jag åkte och då försvinner hela poängen..... Nästan...

Heidi kom förbi när jag slutat jobbet. Hon hade inhandlat favvogodiset M&M med "peanoettsmoer" (det ska va med ett norskt ö, men min dator vill inte kännas vid det) och introducerade en mycket välsmakande Oreol-cookie-kaka för mina smaklökar. Avnjöt detta ihop med Pirates of the Carribien (hur det nu stavas...) och njöt av Johnny Depp :)
Precis som jag misstänkte var Heidi brunare än jag, men eftersom hon bjöd på godis kunde jag inte med att utöva elaka handlingar mot henne....

Nu ska jag sova, för jag börjar jobba om 6 timmar... Och imorgon är det skola igen. Har 1,5 kapitel att läsa men när ska det hinnas med??? Ingen aning!!

Btw, det snöade idag igen... Me don't like... Hmpf...

Kärlek*Ellinore

1 kommentar:

Patrik Edvardsson sa...

Jag säger som Will Smith gjorde i sin klassiska banger Miami:
"Everyday like a mardi gras everybody party all day
No work all play okay
So we sip a little something lay to rest the spill"

Klart det kommer bli sol, fest och drinkar så att klockorna stannar!