lördag 2 februari 2008

Detta är en överskrift

Klockan mycket och Ellinore trött... Kom precis hem från en trevlig kväll som spenderades hos Debbie i utkanten av Milwaukee. Tack vare Heidis djupa kunskaper i "Mapquest" (typ som eniro...) hittade vi fram utan att köra fel en enda gång! Det hör väl inte till vanligheterna precis.... :)

Nu sitter jag här och underhåller mej med lite "Sex and the city", innan jag ska sova. Köpte förresten min första amerikanska skvallerblaska idag, så jag måste nosa lite i den innan jag somnar...!
Är för övrigt väldigt glad över att vara här. Visst har jag mina dagar (läs; del av dag, mest morgon, eftersom jag sällan började före 10.00 på Ikea, här börjar jag 7) då jag längtar hem, men det går över väldigt fort. Det finns så mycket härliga människor här och jag lär mej nått nytt varje dag.

Btw, när jag kom insmygande i köket och skulle släcka lampan eftersom jag var sista man in, råkade jag komma åt knappen för avfallskvarnen. Blev så rädd så jag höll på att grädda i brallan... = Den låter ganska högt....

Sov Gott, det ska jag!

Pööööööösss

Inga kommentarer: