lördag 9 februari 2008

Mitt första besök på Kohl's...

Idag har jag gjort mitt första besök på Kohl's. Känndes typ som en billig B-variant av Åhlens ur den aspekten att de hade typ allt...! Jag inhandlade (på rean!) ett par mysisar. Mjukisbyxor är mycket mer tacksamt att jobba i än ett par tajta jeans! Och vem bryr sig, egentligen!

Snart ska vi till barnens mormor och morfar och äta middag. Min värdmamma fyller år imån, så det blir att fira lite idag!

Igår började det snöa apmycket när jag efter mycket möda hade grävt/backat/vidtagit diverse agressiva metoder för att få ut bilen ur en snödriva. (Vill bara påpeka att jag inte hade satt den där! Min familj hyr en snubbe som skottar garageuppfarten, och han ägnar sej gladeligen åt att bygga in andra bilar i snö) Då ringde Malin och ville också åka på kalas, hade hon kommit fram till, så det blev turen över Hartland innan vi tillslut landade i Fox Point där Jackie bor. Vi ägnade delar av kvällen åt att låta Thip skriva våra namn och diverse användbara fraser (typ som "Jag älskar dig") på thailändska. Riktiga små konstverk tillverkade hon! Det var ingen som blev lika impad när Kamila visade upp det polska alfabetets extra bokstäver. :P

Idag har jag också inhandlat födelsedagspresent till min värdmamma samt ett litet kort som gick under kategorin "Humoristiska gratulationskort"

Nedan går att beskåda gårdagens shoppingfynd.... :D


Kärlek*Ellinore

Inga kommentarer: