söndag 19 oktober 2008

welcome crew

Hit kommer man minsann inte anonym!


9.55 pm landade Carin i Wisconsin igen! Jag hade placerat mig själv på en stol med min egna lilla hemslöjd, dessvärre stod jag inte kvar där när hon kom ner till baggage claim, för Baloo och Mumin tyckte vi skulle flytta på oss. Jag utförde istället (ihop med Baloo och Mumin) nån typ av dans precis framför trappan, till övriga resinärers irritation då detta orsakade stopp i trafiken. Men det skiter vi, kort och gott, i. 'Cos Carin is in the house, baby!

Och så har vi kollat på Die Hard, dregglat lite samt ätit glass.

Sen brottades vi på mattan. Det var exakt sådär svettigt och kärleksfullt som det nästan bara blir på film. Extra roligt blev det när jag fick tag på Malous fot och hon hysteriskt skriker "Det där är min fot! Det är min fot! Vi skulle ju kittla Jenny! Hallå!"

Puss

Inga kommentarer: