tisdag 21 oktober 2008

Ellinore försöker lägga upp en plan...

Ja, inte har det hänt något upphetsande här sen jag skrev sist. Försöker mej på att planera mina flygturer kors och tvärs över USA i januari. Går väl ganska bra. Nu kan jag dock inte bestämma mej om jag från San Fransisco ska flyga till New York eller Milwaukee. Tror det blir det sistnämnda... Jag har min flygresa till Sverige betald för, oavsett vilken flygplats jag flyger ut från. Åker jag tillbaka till MKE slipper jag släpa på en extra resväska.... Vilket jäkla pyssel och pussel det ska vara för 2½ vecka.

Och så har jag försökt börja nån typ av sparande så jag kan ha lite roligt på min lilla resa. Jag är ingen spara... Svårt...

Klockan är 3.11pm, huset sover och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Städa går fetbort för det är så himla tråkigt!

Inga kommentarer: