söndag 12 oktober 2008

Pretty Girls!

Igår var vi på favvoresturangen CheeseCake Factory (därav förkortningen CCF, för den som inte har uppspeedade hjärnceller) Vi åt god mat och delicious cheesecake!
När jag precis hade somnat ringer mobilen och väcker mej, ganska exakt vid midnatt. Jag säger "Grrrrr", gömmer den under kudden och låtsas att jag inte hör den. Vid 1.30 väcker den mej igen, jag är beredd att kasta den i väggen för jag har ingen som helst lust att prata med Elijah den tiden på dygnet... Jag har bara en liiiiten aning om vart det barkar, om man tar hänsyn till veckodag och klockslag. Ljudlös kanske numera borde vara ett alternativ...

Jobbar till 1pm, sen ska jag ägna mig åt ljuvliga IngentinG!
Jag och Carin, Malous kompis som är på besök från New Jersey
Vi kan se normala ut, om vi bara vill

Jag vet inte riktigt vad som hände här...

Inga kommentarer: