lördag 4 oktober 2008

Rehersaldinner in pics

Elijah och Paul tycker att det är bra med lite skägg. Då kan man ta sej om hakan, gnida lite över skäggstråna och säga "Hmm... Let me think about that" om någon frågar en nåt
Det bästa med Elijahs mustach är att han har blekt den, så den numera är blond och inte alls matchar övrig hårväxt. Allt inför stora dagen imorgon.

En sko med 2 liter öl? Jodå, why not? Det tog 2 minuter att fylla upp den (sägs det). Det är ganska mycket öl. Tån är väl i storlek med mina små fnuttiga Corona

Pråm, någon? Mina 7,5:or har inte så mycket att säga till om när Eric slänger upp sina. Stolek 15... Det är sjukt...

Sen står vi ute i kylan och huttrar lite, och en påse väljer att gå sönder. Jag viker mej av skratt (och vad skulle det vara bra för? Tänk om något hade gått sönder? Sånt ska man inte skratta åt. Men nu gick inget sönder, så jag antar att jag kan skratta vidare med gott samvete)

Av okänd anledning tvingar jag Eric (med de stora fötterna, för övrigt min bordsgranne) att prata med Jenny a.k.a. Mumin när jag tar kort. Ett väldigt dåligt kort
Sen åkte vi på efterfest i Merton, efter att Eriks muppade GPS tagit oss på seightseeing i Hartland. Ja, den har man ju inte sett förut...

Inga kommentarer: