lördag 18 oktober 2008

lite oväntat, men så blev det

Ibland när jag har lite tråkigt brukar jag sätta mej och kolla igenom telefonboken på mobilen och slänga iväg några sms lite så där sporadiskt. Idag hade jag lite tråkigt, ögonen föll på Rachel som jag träffade på Liz och Daves bröllop och jag knepade ihop en rad. Klockan 20.15 träffades vi på Texas Roadhouse för en öl och en stilla kväll. Men sen fick vi för oss att vi skulle ringa vår gemensamma vän Braden. Sagt och gjort. Det medförde att vi inom kort hamnade på baren "Danny Boy" i Waukesha i Bradens, Steves och Dans sällskap. Sen vandrade vi vidare till "Kaboom" och jag och Rachel dansade lite. Eller ganska mycket. Och jag fick en komplimang för min rutiga skjorta. Sen blev det vår käre vän McDonken, och kvällen avslutades på "Sporties". Sen bjöd Steve på nån typ av "följ med mig hem-dans" på parkeringen och jag höll på att gå under av skratt.
Det är ju lite oväntat, men ganska trevligt när en öl förvandlas till en hel barrunda.

Och nu är klockan snart 3, och jag ska nog sova.
Tänkte egentligen bege mig till The Y imorgon och köra Turbo kick 8.30. Kanske tänker om på den...

Inga kommentarer: