fredag 31 oktober 2008

i ett hål i marken

Här, i ett hål i marken, tillbringar jag mina mörka stunder. Men jag sover gott i min goa säng. De senaste nätterna har jag dock drömt vansinnigt konstiga saker (typ att jag är på en tropisk ö med John Luna från kareoken, dricker Heineken ur en urgröpt annanas, kör bil full, krockar med en palm och försökt smita ifrån allt genom att gömma mej bakom en vägg av bambu) vaknat upp med harhjärta och trott att jag försovit mej.

Jag vill också att ni lägger märke till 2 amerikanska flaggor, samt en norsk flagga. Den är större än de amerikanska (som jag tog/fick gratis på en bensinstation under 4th of July-natten) så den väger lixom upp.

Och Gunilla, nu vill jag inte att du smyger runt här inne och är anonym längre. Gör dig hörd, kvinna!!





2 kommentarer:

Anonym sa...

You got me, moahahhaha.
Hoppas vi ses nån gång åsså.
Malou har inte bestämt om jag får hälsa på eller inte än...
Kram från
Milos mums

Ellinore sa...

Malous mamsing; Vi synes i Västerås serrö... För här hinner vi ju inte ses :( Det är lite synd, här hade vi bara befunnit oss 15 minuter från varandra. I Svedala tar det minsann typ 3 timmar
Kram!