tisdag 1 december 2009

cooking skills

Jag och krukväxter. Sikken combo. Igår var det en elak liten nisse som påstod att mina krukväxter behöver en respirator. Respirator!? Hallå....

Jag tänker från och med nu satsa på att vattna dom istället.

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Påfrestande. Jag skrattade jättehögt på föreläsningen, helt utan anledning. Nästan lite pinsamt. Men det skiter jag i. Så det så.

Nu sitter jag och äter kvällsmat; Scones och te. Mycket näring i det. Igår försökte jag mig på att laga nån typ av köttgryta. Den smakar fan.... Det är nästan lite av en bedrift. Hur man kan misslyckas med några små köttbitar, 2 paprikor och en lök. Och nu måste jag ha det där till matlåda i 3 dagar för det blev ca. 5 liter köttgryta. Så alla blir mätta och glada.

Sen ska jag plugga. Idag ska jag. Jag ska!!!! Hrm...

Inga kommentarer: