lördag 26 december 2009

att skåla in det nya året på bästa sätt

Jag tillhör den där skaran som på gamla dar inte bryr sig nämnvärt om nyår. Överreklamerat och uppblåst. I år skall det förhoppningsvis firas stillsamt med trevligt sällskap från ort norröver.

Även fast jag inte fått något bekräftat har jag redan börjat fila på menyn. It takes hard work, baby. Det måste vara vegetariskt, laktosfritt, ej innehålla spår av nötter eller tomat samt falla alla i smaken.

Det är väl klart att planeringen måste börja i god tid!

Wish me luck

För övrigt, försten att komma med ett av mig godkänt menyförslag vinner ett fint pris. JAG bestämmer vad som hamnar under kategorin "fint pris".

Nu ska jag till Zandra och håva in ett antal julklappar. Score!

2 kommentarer:

billie sa...

jag måste tyvärr komplicera saker ytterligare. min mat måste vara helt mjölkfritt, så laktosfria produkter funkar inte. sorry and good luck :D

Ellinore sa...

Men ojdå, så knepigt det blev.... Vet du vad, du får säga vad du vill ha så handlar jag. Blir nog bäst så! Haha