torsdag 3 december 2009

you took me by surprise

Aaahhh. Bonde söker fru - lite te - mjukisbyxor

Sms ramlar in; Kvällsöl på Platå med mig och Eric?

Tja, jag är inte den som är den. Bäst att svida om. Jobbigt. Jag sätter mig i soffan och tar det lite lugnt. Telefonen ringer. Oj, vilket långt nummer. Oj, det är från USA.... Vem kan det vara....

- Hallå?

- Hi Ellinore, it's Mark

Men herregud karl! Ringa mig när jag är stressad och ska iväg. Fick en smärre chock. Har inte pratat med honom sen januari.

Sen blev hela kvällen uppochner

Dessutom började jag redan nån gång vid 5.30 imorse när jag inte kunde sova, njuta av en lugn och skön hemmakväll med mjukisbyxor och TV:n. Tills jag kollade mailen och kom på att jag och Rasmus impulsbokade biljetter till Magnus Betnér ikväll. Bara att svida upp sig

Så kan det gå

Sova ska jag göra när jag blir gammal

Och plugga ska jag göra.... På jullovet? Kanske i pausen mellan Kalle Anka och julklappsöppningen?

2 kommentarer:

Malou sa...

MARK?? Wtf? Du är nu skyldig mig ett beskrivande mail med alla detaljer på plats. Seså. Sätt igång.

Ellinore sa...

Det har landat i din inbox ;)