onsdag 16 december 2009

ang. posten

Ibland flyttar man. Fine. So what. Då är det bra att posten erbjuder en tjänst som kallas "Eftersändning". Innebär kort och gott att posten som skickas till min förra adress istället skickas till min nuvarande adress.

HAHA! Trodde ni ja! (Och jag med tydligen, mitt lilla pucko)

Eftersändning på Posten-språk innebär tydligen (har jag blivit varse) att man tvingar konsumenten att betala 200 spänn och sedan fortsätta skicka posten till gamla adressen. Slår aldrig fel. Jag har alltid en liten hög som väntar när jag anländer till päronen.

Nu skall ilsket brev till kundservice författas. Eller ska jag ringa dig på en gång, Bille??

1 kommentar:

billie sa...

pfff..jag sitter på företagskundtjänsten. jag har inte hand om futtiga privatpersoner o deras brev :P