lördag 28 november 2009

smartheten själv inpacketerad i svart klänning

Igår gjorde jag en kupp mot mig själv. När vi lämnade förkröken här vägrade jag vuxet nog att ta med mig min plånbok. Why? Jo, om jag inte har plånboken med mig kan jag inte gå ut, och då kommer jag åka hem och lägga mig i anständig tid istället.

Haahahaha! HHAAHAHA! Så fort det blev tal om utgång gick jag där och vred mig och var sugen som bara den. Sen kom jag på den briljanta idén! Jag bor ju bara två kvarter bort. Det tar 2 minuter att cykla. Max. Så jag slängde mig upp på min vita 3-växlade racercykel med fotbroms, sket i lysen för jag hade så bråttom.

Väl tillbaka med plånbok och andan i halsen hade det bestämts att det inte blev nån utgång. Det blev beerpong istället.

Jaha, tänkte jag då. Ryckte på mina små axlar och dansade nån typ av stekar-dans istället. Den är fin. Jag ska lära er. Tänk er en "Stampa med Lee-Roy" fast med mig och lite stekigare moves.

Aaaah, jag ser hur ni njuter alla redan

Nu ska jag städa undan lite i min gigantiska takvåning så jag inte snubblar på nån bag-in-box eller liknande när jag kommer instressande på måndag morgon, ramlar in i dörren, får hjärnskakning och minnesförlus och tappar all viktig information som jag stoppat in i min lilla hjärna de senaste veckorna. Då får jag panikplugga till tentan. Har vi inte tid med.

Btw, imorgon bokas det nog Åre-resa med PA 1. Sweeeeeeet.

Barnbacken - here I come!

Inga kommentarer: