fredag 13 november 2009

Pah

Ja, som ni kanske märkt lider undertecknad av lite idétorka. Jag har mest suttit med näsan i böckerna den senaste veckan. I lördags svängde jag dock mina lurviga på Ikeas personalfest a la 80-tal. Jag blev lyrisk när jag insåg att jag kände BÅDE ljuskillen och Mr. DJ. Och så vart jag grymt sexig i lila glansiga tajts. Det fanns en regel på festen; Man får inte klättra i stallagen (vi var på varumottagningen på lagret) Och tänka sig. Jag klättrade inte i några stallage! Bra där!

Nu får jag snart besök

Tjoho

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle man kunna få en bild på 80tals pinglan?
Jag antar att där var fullt av paparazzis?
Kram
gnila

Ellinore sa...

Jag ordnar! Känns bra att du r back in buissnes. Ingen annan som kommenterar mina extraordinärt tråkiga inlägg! :p Puz

Malou sa...

Jag tror att du klättrade.

Där har du en kommentar ;)