fredag 27 november 2009

förkaka

Idag bjuds det på housewarming party hos Sandra. Pepp!

Jag hade enorma visioner om dagen, de föll pladask när jag tryckte bort snooze-grejen i morse och somnade om. Uff då. Inte läst något idag heller. Sen ver det föeläsning och ett väldigt tisslande och tasslande, samt ett och annat härligt inlägg från föreläsaren att politiskt aktiva elever brukar kasta hårda träpennor på honom när han uttalar sig om vissa saker och att studenter klumpar ihop sig i getton. Samt att man bara behöver gå ner på Ågatan en fredagskväll vid 1-snåret för att inse... (jag tappade poängen på denna för jag skrattade så. Men han hade en poäng. Han pratade nåt om det rationella människan eller nåt sånt).

Nu ska jag förkröka med Lolli, Anna och Agnes.

Hej hopp - idag blir det blött

Inga kommentarer: