onsdag 18 november 2009

tända ljus och gröna växter

Jag kollar på TV och segar. Försöker läsa lite mellan varven. Kanske ta en öl för att lätta upp stämningen på mina 26 kvadrat. Annars är det enbart mys här med tre tända värmeljus. Gör susen!

I lördags gjorde jag en radikal förändring i min boning. Bytte ut min vissna murgröna mot en grön boll som skall föreställa nån typ av grön växt/ogräs/blad. Resultatet mycket uppiggande och sprider en välkomnande känsla i hela lägenheten.

Skulle för övrigt fått middagsbesök ikväll. Middagsbesöket tog för övrigt svinis-sprutan igår, och eftersom han är en karl blev han fruktansvärt sjuk. Han erbjöd sig dock att komma i alla fall, men jag avböjde. Sen stod jag där i köket och lagade köttfärssås i min ensamhet. Tråk. Och sen frös jag in alltihopa och gick och satte mig i soffan.

Så kul var det

Inga kommentarer: