lördag 5 januari 2008

Just one day left....

Oh, då va det bara en dag kvar i vackra Sverige... Å mina grejer ligger utspridda över hela golvet, det här med att packa är ju en hel vetenskap... Typ som kaffemaskinen på jobbet ;) När jag vägde ena väskan innan (observeras bör, att det var den STÖRSTA väskan...) så hade jag hela 5 kg tillgodo att fylla med diverse onödigheter.... Håller för fullt på att slutföra detta projekt... Marabouchoklad är ju ett givet objekt till detta ändamål.

Varm i hjärtat av den trevliga kvällen igår...!! Underbara vänner man har.... Men hu, fällde nog 18 tårar sammanlagt....
Jessica har ju inte ringt än, så jag antar att Mattias slapp bogsera hem henne... Annars e ju Andreas stark som en bjärv, så det hade ju inte varit några problem att putta hem henne till Jönnet :)

Nu ska jag med vuxet förstånd avgöra om jag ska ta med ytterligare ett halvt kilo choklad eller en extra tröja....

Mycket Kärlek * Ellinore

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå, blev det extra choklad eller? :P