lördag 26 januari 2008

Åh, Victoria's Secret.....!

Idag var jag på shoppingtur med Heidi på Brookfield Square, ett shoppingcenter i utlanten av Milwaukee. Efter många turer kors och tvärs hittade vi slutligen dit. Och vad uppenbarar sig för mina ögon när jag spatserar omkring därinne, om inte Victoria's Secret.....! Kix har pratat så gott om denna butik, så jag var ju tvungen att sticka in näsan och se mej omkring. Mmmm.... Me like. Tyvärr var tidsbristen överhängande, och jag hann bara med ett varv = inga inköpta varor, men såfort tillfälle ges ska jag dra med mig Heidi tillbaka (jag hittar inte dit själv.....)
Var, som jag tidigare deklarerat, och inköpte min kurslitteratur idag... $126... Hu, jag får ju ont i magen av dessa hutlösa priser. Snart är mitt studiebidrag på $500 slut, själva kursen kostade typ $300, och jag måste ta ytterligare 3 credits i höst.... :)
Kvällen spenderades först hemma hos Heidi, där jag gick husesyn och åt lite middag. Efter en snabb tur till Piggley Wiggley för inköp av M&M's, gasade vi på hem till mej där vi har legat i min stora säng hela kvällen och kollat på film. Och ätit M&M's och morotskaka :)
Om jag varit lite otydlig på den punkten, så va jag ledig idag..... :) Då kan man ägna sig åt annat än "dirty diapers & crans"

Kärlek till er * Ellinore

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min prinsessa! Visst är det en fixig affär ;) Världens bästa lipgloss! MMMM... du har också hittat de underbara jordnötssmörs-mnm'sen (LOVE! varför finns de inte i Sverige?!!)Cheesecake Factory har skitstora hamburgare med... M!(USA kan det där med onyttig mat mohaha) Ha nu en underbar vecka min söta! Saknar dig! Pyss Kix.

Ellinore sa...

Jag ska utforska både Victoria´s Secret och Cheesecake Factoy lite närmare när tillfälle ges... Känner att jag har några dollar i plånboken som vill möta sitt öde där :P