onsdag 23 januari 2008

Congratulations and Celebrations

Idag fyller min kära farmor år. Det har jag firat med en Oreeolcookie, och nynnat "Happy Birthday" för mig själv.
Idag ska jag tydligen börja skolan.... 18.00 ska jag infinna mig på Wauceshas Tekniska College för att studera "Phsycology of Human Relations" 3 timmar varje onsdagkväll.... Hela våren... Ni kan ju önska mig lycka till ;) Men det kan ju också bli ganska spännande. Nu kan jag ju tillbringa min lediga tid med att göra djupgående analyser av mina relationer och känna att jag har en stadig grund för mina åsikter :)
Igår kollade jag och Heidi på American Idol. Det finns ju udda folk!! Ha ha!
Snömannen har tagit ett hårt grepp om Wisconsin. Kan inte våren komma nu....? Jag är trött på en halvmeter snö och 15 minusgrader....

Inga kommentarer: