söndag 30 mars 2008

You're fucking beautiful

Jag har gjort två tappra försök att ladda upp en video med Dave och hans kompis med en hemmagjord version av James Blunt's "You're beutiful", framförd en kall marsnatt på parkeringen till Sprizzos Café and Gallery i Waukesha. Men Blogger vill inte... Jag gav upp... Så ni kan tyvärr inte få ta del av detta underbara, vilket är mycket synd!

Det var en kylig kväll, närmare bestämt i fredags, och vi styrde mot Sprizzos Café and Gallery för en "Open Stage-night". När jag klev in i den trånga, mysiga lokalen kännde jag direkt "Här borde lillebror vara, han skulle vara det ultimata för detta ställe". Att sätta Daniel bakom ett piano där hade inte kunnat bli mer klockrent. However, the place was crowded so we had a little concert of our own in the parkinglot.... Wich was nice :)

Igår firade vi Sandra som fyllde 20. Vad som är lessamt är att ingen som var med på Sandras födelsedagsfest kommer att vara här när det är dags för mig att hålla födelsedagsparty. Men det kommer ju nya aupairer, bara att hoppas på att de är lika trevliga!

Jag shoppade ännu mer i fredags, jag bara älskar detta land....!

Heidi kom hem från Mexico igår. Hon är brun som en pepparkaka. Och trots att hon använt solskyddsfaktor 30 i ansiktet har hon bränt sig, och nu började huden ge upp och flagna av. Vilket leder till lätt humoristiska rosa fläckar i Heidis ansikte. Och eviga förmaningar om att vi inte får ta kort på den sidan av hennes ansikte. Även Jenny var jättebrun. Hon har varit på semester i Florida. De bilade dit..... 24 timmar.... Hmpf..... Och om 4 veckor är jag också i Florida!! Det blir nog att ta en tur till DisneyWorld för lite flörtande med Musse Pigg

Nähä.... Nu får det vara nog...

Kärlek till er alla!

Inga kommentarer: