söndag 23 mars 2008

Caution, Wet Floor!

Inget Lifehouse, men jag fick livemusik igår i alla fall :)

I baren med det mycket suspekta namnet "Pickled Eggs" spelade det om möjligt ännu mer suspekta bandet "Caution, Wet Floor". Jag gästspelade lite kvickt efter påtryckningar från Dave, Eli och gitarristen. "Oh, we abviously have a swedish girl here who is going to sing a swedish drinkingsong". Framförde mycket vackert "Helan går". Inga autografer skrivna än, dock....

Jag ska lära mej allt jag kommer åt från Liz. Är för tillfället inne på att lära mej nypas ordentligt. Enligt uppgift från personer i min omgivning igårkväll är Liz mycket bättre än mig. Måste hitta någon att öva på..... Men så fort jag kommer i närheten av Eli eller Paul, är det enda jag får höra "Don't pinch me! Don't pinch me!"

Åt poprocks igår, för första gången. Det är godis som smäller i munnen. Vilket påhitt....

Och idag var det påsklunch hos mormor och morfar Sandy och Bruce med tillhörande äggjakt. Jag och Sandy gömde äggen och Emma for runt som en uppspeedad Duracelkanin, finkammade hela källaren och kunde på mindre än 4 minuter stolt visa upp sin korg med alla 16 ägg!

Det är jättesynd om Heidi. Hon var tvungen att gå upp så tidigt som 6.30 igår morse för att åka till Mexico. Ja, tycker också att hon har ett hemskt jobbigt liv :)

Nu ska jag nog promenera och titta på snön. För den är ju så vacker. Blä.

Puss och Kärlek och Glad Påsk!!

Inga kommentarer: