söndag 23 mars 2008

How can people not love you when you have that cute accent!

Jag skulle köpa vårjacka idag. Kom hem med en väska, en tröja och en digitalkamera istället. Men kameran hade jag anledning att köpa. Laddaren har gått sönder till min gamla kamera, som för övrigt börjar närma sig pension och agerar därefter, så istället för att leta ny laddare slog jag på stort.

Lifehouse konsert blev inställd. I denna stat, där allt blir inställt pga snö, har man fog för att tro att så var fallet även här! Men tro det eller ej, det var sjukdom som gjorde det. Snö eller sjukdom, jag är besviken.

Ska iväg till Liz nu. Dave har redan haft roligt åt min hemmagjorda svengelska 37 ggr idag, och jag stålsätter mej inför kvällen.

Får väl önska glad påsk också :) Hör väl till god ton. Här händer det inget förrän imorgon, men då förväntar jag mig lila och gula fjädrar utsprutande ur skorstenen samt påskharen i limo.

Tjo

Inga kommentarer: