måndag 3 mars 2008

I wish evryday could be like this....

Oh, what a weekend! Me like :)
Fredag, jobba till 12. Iväg till lunchdejt med Heidi, shoppa lite, fixa Social Security Number (äntligen är det gjort, vilken seger!) irra runt på Sams Club, äta mumsiga revbensspjäl, köra lite scrapbooking hos Heidi.... Min hobby, I love!!

Min lördag ägnade jag åt mina kära....! Lunch (alternativt sen frulle, för den som vill titulera det så) på magnifika The Original Pancakehouse. Mmm... Goda Hawaiian Pancakes!! Kollade läget i en scrapbookingaffär (inte alls lika bra som Michael's) styrde kosan mot Maifair Mall, leta parkering i evigheter, inhandlade mycket gullig blus, köra hemåt igen, åt pizza med Bills systrar och föräldrar, gjorde mej allmänt tjusig för vad jag trodde skulle bli trevlig fest. Klev innanför dörren hos nån jag inte känner. Hallå, är det där någons farmor som går förbi mej...? Inser förtvivlat att jag hamnat mitt i någon typ av släktmiddag med en medelålder på 40+, drar snabbt som attans med mig Heidi, Sandra och Kamila därifrån och vi spenderar kvällen med att äta glass och gå på bio; "Definitley, Maybe"

Sunday, the day of the batism of Alexander Harshbarger. Huset fullt med släktingar. Det första jag hör på radion är "99 Luftballongs" vilket gör mig lite nostalgisk.... Vi kommer i god tid till kyrkan, vilket gott tecken!! Nattvard i kyrkan och sen hem och skåla i champagne, hur går detta ihop sig??
Ut med min nyfunna vän Lizzie på kvällen. Hon fyller 23 imorgon! Blev upplockad av henne, fästmannen David och deras kompis Elijah, Bar/resturang i Hartland och sen vidare till Lizzies och Davids nya lägenhet. Var till min förtret tvungen att avsluta kvällen vid 12.30 eftersom jag jobbar imorgon.... Men har haft det såååå roligt!

Godnatt * Ellinore

Inga kommentarer: