torsdag 15 maj 2008

What about this Wednesday??

Idag var jag jättehurtig och joggade en timme (den enda timmen som fanns av ledig tid idag!) mellan att jag slutat jobbet kl.4 och var tvungen att åka till skolan 5.30. Svettigt... Det är ganska härligt väder här.

Skulle bara plocka upp ett papper på skolan idag... Tror ni inte att han glömt skriva en outline åt mej... Jo. Morr...

Åkte till Nagawaukee park och läste en bok av grodan Kermit istället.

Sen middag med Liz och Dave. Och jag har blivit ett år äldre samt hört "Happy birthday" på italienska. Vackert.

Nu softar jag i sängen och känner ögonlocken bli tyngre och tyngre. Imorgon ska jag shoppa klänning. På lördag ska jag nämligen inbilla mej att jag är norsk, vara patriotisk med vårt grannland och fira 17 maj i Madison. Och jeans var tydligen bannlyst.

I love it here....

Puss och kärlek * Elli

Inga kommentarer: