lördag 10 maj 2008

I'm thinking of getting a new toy

I garaget, torsdag eftermiddag. Emma ska hämta något och jag förklarar för henne vart det finns.
"It's right there, Emma. Next to the lawn mower."
"Where...?"
"Next to the lawn mower."
"Oh, Ellinore. That's not a lawn mower. That's daddys toy!!"

Emma och jag sådde solrosor här om dagen. Krukan står på fönsterbrädet och gottar sig i solljus och värme. Vårt ansvar att kolla så den får vatten och inte torkar ut. Och så gjorde vi även i morse. Och till Emmas stora förtjusning har det börjat komma upp små skott. Hon blev helt vild av glädje. Och jag blir alldeles varm i hjärtat av att se henne så lycklig - för en sån (för mig) liten grej!

Igår var jag och Heidi på premiären av "What happens in Vegas". Så morsomt! Jätterolig! :)

I eftermiddag är det Emmas födelsedagsparty. Släktingar har börjat anlända. Bland annat den mycket populära Aunt Diane :)

Jag har seriöst den sjukaste träningsverk i benen jag tror att jag någonsin haft. Kan knappt sätta mej ner på golvet. Men den börjar gå över nu. I torsdags var det jobbigt....! Aj....

Nu säger jag Heeeeeej Dååååååååååååå.....

Puss, mina söta!!

Inga kommentarer: