fredag 2 maj 2008

En torsdag i DeLand...

Idag har det varit "semester" i allra högsta grad. Har spenderat hela dagen under ett lager solkräm ute i underbara solen. Jag ådrog mej en ganska skrattretande bränna i lördags, blev knallröd längsmed banden på linnet, där jag missade att smörja in mej med solkräm. Så nu har jag några knallröda, några bruna och några vita fläckar/ränder här och där på kroppen.

På eftermiddagen skjutsade vi Ole till flygplatsen, och sen åkte jag, Ina och Börre till ett köpcenter och åt och kollade runt lite. Jag inhandlade ett par nya solbrillor, eftersom någon norpade åt sej mina på DisneyWorld. Sånt säger jag morr åt.... Hmpf...

Och nu ligger vi här på rummet alla 3, med näsan i varsin dator och är allmänt osociala :) Men vad gör det! Ha ha!

Shit! Det kryper en myra på min dator!! Oh! Han hade visst tagit med sej 54 kompisar in och bosatt sej i chipspåsen... Stackars Ina, hon åt precis ett chips...

Nu säger jag "Trevlig första Maj" och Godnatt...

Inga kommentarer: