söndag 4 maj 2008

Några dollar fattigare, en härlig upplevelse rikare

Iklädd åtsmittande, snygg dräkt klev jag in i planet ihop med den härliga instruktören, Ina, kameramän och ett gäng norska hoppare.
Uppe på 4000 meters höjd tittar jag ner, får ett sug i magen som inte är av denna värld. Rätt vad det är är jag inte i planet längre utan seglar genom luften i 110 mph. Den känslan går inte att beskriva!! Och DeLand från ovan är otroligt vackert! Och att ha Morten med kameran och Kjetil som gör underhållande miner åt mig när jag skriker för full hals var oxå helt morsomt!
Jag hoppade, och jag är så glad!!! :)

På kvällen åkte jag, Ina, Börre och Tore till Daytona beach och åt mumsig glass på Cold Stone och tittade på vattnet :)

Sen hem och ha vårt egna lilla party i hängmattan ute på gräsmattan. Fy vad synd att jag åker hem till Pewaukee imån. Elli vill stanna längre.....

Puss och Godnatt :)

Inga kommentarer: