måndag 26 maj 2008

Ketchup

Tillbaka i lilla Pewaukee igen....

Kollar på Coyote Ugly, det var år och dar sen jag såg den. Det är bara jag hemma. Lugnt och skönt.

Chicago var roligt! I fredags var vi hos Aubrey på "housewarming-party". I lördags var vi downtown och shoppade och åt glass på Navy Pier. Och massa annat trevligt. Lika lessamt som alltid när vi satte oss i bilen för att köra hemåt igår kväll.

Jag har fått filmen från mitt fallskärmshopp i Florida. Har kollat på den ett antal gånger. Kan fortfarande känna känslan jag hade när jag satt i planet upp, frifallet och när vi seglade runt i luften. Hu, vad jag längtar tillbaka.

Läste en intressant sak i helgen. Att svenskar spenderar mest pengar på ketchup per invånare. Kan det stämma....??

Nehe, en promenad kanske....?

Puss och kram

Inga kommentarer: