onsdag 28 maj 2008

Min kompis

De finns överallt... Vid Stop-skyltar, lockande raksträckor, gömda bakom buskar och efter kurvor, där maxspeed är 25mph och Ellinore inte fattar varför, mellan filerna på motorvägen, kommer smygande upp bakom ryggen på dej.... You name it.
Än har de inte plockat mej, men många är de gånger jag tänkt "Oh shit....."

Jag pratar om Farbror Blå.

Om Sverige vill ha ner antalet trafiksyndare har de ett och annat att lära härifrån.

Min taklampa har gått sönder....

Bensinen kostar nu över $4 per gallon....

Snufs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gnäll inte, här kostar den 13.34, och då är den ganska billig.
Jag har en ny lägenhet på gång, vi får se vad som händer.. Imon är de sista tentan, just nu är de svettigt.

Ellinore sa...

Svettas på, det mår du bra av. Själv har jag fixat naglarna ikväll. Sånt mår jag bra av. Håller tummarna för dej, både ang tenta och lya!