måndag 19 maj 2008

En rad en söndag kväll....

Slapp söndag.... Oj, vad jag har varit icke-aktiv idag.

Sov länge... Åt lite frulle... Joggade en (halvlång...) runda, duschade och sen var det dags att åka till aupairmöte... Bowling i New Berlin. Senast jag bowlade var på Jules födelsedag, och då ägde jag mäktigt med måååånga strikes! Idag gick det inte fullt lika bra...
Lite middag på Chili's och sen åkte vi till stationen i Milwaukee och lämpade av Ina. Jag blir förvirrad av att köra bil i Milwaukee (Hör å häpna! Här oxå, minsann!) Vägarbeten överallt....
Lessamt att Ina åker... Men nästa helg åker jag och Heidi till henne i Chicago, så det är ju inte ens en vecka tills jag får träffa henne igen! Och väldigt roligt att få träffa Paul igen oxå... Det var länge sen jag träffade honom. Närmare bestämt senast jag var i Chicago.

Jag är lite trött och seg, motivationen är inte på topp just nu... Men vem har inte de känslorna en söndag kväll. Tror inte att jag är unik på den punkten.

Nu ska jag låta familjen Kardashian underhålla mej med deras realityshow... Hahaha!
(Med fasa inser jag att jag faktiskt finner det underhållande... På rktigt... Hu då...)

Godnatt

Def Leppard - Pour some sugar on me

Inga kommentarer: