söndag 11 maj 2008

Coconut Joe's

Igår var det Emmas stora partydag!
När jag kom hem från gymet vid 2.30 hade släktingarna redan börjat ramla in. Emma möter mig i dörren, mycket glad och upphetsad och deklarerar att han bara MÅSTE visa mig något. Hon har fått en liten fisk i present! En livs levande krabat som simmar runt i en liten glasskål. "Well, we have a new aupair-duty. He need to be fed three times a day, and the bowl needs to be cleaned once a week". Detta får mig att tänka å Dimitris (R.I.P.) Eller vad säger vi, bror?

Hade en mycket trevlig eftermiddag och kväll med god mat, en lycklig Emma och trevligt folk runt omkring mig.

Senare styrde jag mot Liz's hus. Dave är norrut och fiskar (eller nåt...?) så vi hade en girls night out på Coconut Joe's i Oconomovoc. Mycket trevligt. Och äntligen ett uteställe som spelar musik som inte är från 1991! Men jag kan fortfarande inte förstå grejen här med fula kläder, a'la 1997 eller kläder som är 3 storlekar för små.... Alternativt att personen är 3 storlekar för stor för kläderna...

Upp vid 8 för att åka hem och ta en dusch och sen ut med familjen och äta mumsig och lyxig brunch i Delafield och fira Mors Dag :)

Nu ska jag kolla Tv och vila upp mej innan det blir lite jobb i eftermiddag.

Puss och Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dimitri som glömde hur man simmar efter 2 dagar i min ägo, och druknar.. Samt din imponerande slutledningsförmåga när du ringde mej: "Anders, han ligger alldeles stilla på sidan på botten av skålen, ska han verkligen göra det??"
Ha de fint
Bror

Ellinore sa...

Jag vill inte på något sätt vara petig, men jag tror han flöt på ytan... Död var han i alla fall.. :'(