fredag 11 april 2008

Son, I'm gonna teach you how to cook

Harshbargers kitchen, Thursday afternoon, 4.37pm

Bill's got the pizzamenu and the phone, one in each hand.
Bill: So, what kind of pizza do you guys like? The "All American-style"?
Ellinore and Ida: Yes, that's fine!
Bill: Okej....
Andrew is running through the kitchen
Andrew: Dadda! Dadda!
Bill just dialed the number, waiting for the pizza-place to pick up.
Bill: Hold on buddy. Dadda is making dinner!

The conversation goes on up by the counter, where Emma is looking on the backside of a spoon...
Emma: I can see my self! It's just like a mirror!
Bill: You know what? If you turn it around and look in it, you will be upside down!
Emma: No way!!
Bill: Do you know why you become upside down?
Emma: Hmm... Yeah... That's just the way it is.....!

Ja, vad annat att säga om dagen...? Inte mycket. Var på biblioteket med Emma en sväng. Mycket mysigt. När jag skulle fylla i min ansökan om ett bibliotekskort undrade den vänliga damen bakom disken om jag ville ha ett åt min dotter oxå, och nickade mot Emma.....

En annan av dagens höjdpunkter (för Emma, inte för mej...) var när vi sprang till brevlådan i ösregn, och kunde på denna lilla tur passa på att hoppa i alla 39 vattenpölar. Tur att vi var piffigt uppklädda i rosa regnkappa och gummistövlar (rosa, såklart) med kattungar på.

Det har börjat anlända roliga, mystiska paket hit... Vad säger vi om det, Chrocko....? ;) Känner ett visst sug att öppna lite i ett hörn och kolla läget inne i kartongen.

Nu ska jag göra lite nytta....

Adjö

Inga kommentarer: