måndag 14 april 2008

Giggles Comedy Pub

Igår var jag på stand-up comedy show på Giggles Comedy Pub i Brookfield. En del skämt var askul, andra tappade poängen när jag översatte i min lilla hjärna och vissa fattade jag inte alls.... Men det var kul i alla fall! Dragplåstret var Midnight Svinger, säkert 50 år gammal med Elvisfrisyr och kavaj med axelvaddar. Men väldigt vig för att vara så gammal. Han släppte loss och tog några danssteg. Och spelade luftgitarr...

I fredags fyllde Jules 21, så vi var där och firade. Hennes värdföräldrar överraskade henne ordentligt med att ta dit hennes syster från Tyskland....! Sen åkte vi långt ut på vischan och bowlade och jag slog 8 strike. Sen åkte jag till Liz och Dave och kollade på Dave och Braden när de spelade på Daves antika Nintendo, och Elijah satt tyst i soffan och surade. Sen var det närstan morgon, så jag tänkte att det var bäst att åka hem och sova.

Och idag har vi varit ute med vårt lilla "aupair-gäng" och ätit middag och varit på bio.

Nöjd med min helg... :) Imån är det jobb igen...

Puss

Inga kommentarer: