fredag 21 november 2008

Vem vill mig nåt ont?

Igår, när Malou och Jenny var på Moe's och göttade sig, satt jag hemma i feber och sjuklig trötthet. Däckade klockan 9. Sov oroligt hela natten. Vaknade säkert 15 ggr. Jag hatar sånt! Vakna - titta på klockan - somna - vakna - titta på klockan - somna - vakna o.s.v. En hel natt!!

Lite fick jag gjort igår kväll i alla fall. Nu är alla hotellnätterna får vår lilla resa i Californien bokade. Känns bra! Pepp, pepp! I LA bor vi mitt på Hollywood Blvd. Gah! Ge mig!

Jobbig trötthet samt halsont har slagit rot i min annars så oklanderliga tillvaro. Om 29 minuter ska jag passa barn igen. Detta är lite av en hell-day. Sjuka barn, Bill måste sova för han har jobbat natt och Lisa är on call. Och jag har feber.

Dessutom har jag börjat planera lite för min första tid i Svea. Har jag tur får jag flyga hem den 28 januari. Har jag otur blir det inte förrän den 30:e. Den 31:a jobbar jag mitt första pass på Ikea. 10.45-20.30. Mums!

Ellinore - stjäl från folks trädgårdar

Inga kommentarer: