fredag 14 november 2008

Ge mig. NU!

Vi vill ju slicka lite på'n. Men jag antar att det är "Se men inte röra" som gäller.....? Gah! Vill ha!

Moe's kicks ass, as usual... Och så firade vi att Baloo fått sitt körkört. Ett litet citat hade passat bra här, men av hänsyn till oroliga föräldrar skriver jag inte ut det här.

Nu ska här sovas, det är en dag i morgon också. Morgondagens plan ser ut som följer; Jobba 7-3 (kort dag igen! vad är det som händer??) Hämta Malou, flumsa runt lite i den stressade vindens cirkel och sen dra till Wonderland på Higway J och dregla på Nate. På lördag morgon (tidigt i ottan) styr vi mot General Mitchell. Nån stans där emellan ska det visst sovas lite....

Typ så

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad ska ni göra på flygplatsen?? Ska ni ut och resa nu igen :P... hehe

Kramar Malin

Malou sa...

Hahaha... GAH! Ge mig! NU!

Anonym sa...

De oroliga föräldrarna tål en hel del. Har ju tex levt 21 år med en rätt galen unge.
Ta hand omna i W.
Kram
pe u säta

Ellinore sa...

Malin; Jepp jepp, 3 dagar i D.C. Vi ska kolla monument och skandera "Obama!!"

Malou; Ge mig!!! Gah!

Malous mams; Jag ska sätta gränser och se till att hon kommer hem i ett stycke

Anonym sa...

Tack snälla Pellinor, hon behöver verkligen nån som sätter gränser.
Nu kan jag sova gott.
Hur ska det bli när du far hem?
ojojoj!
Kramiz