måndag 3 november 2008

31 oktober - 2 november

Här kommer en snabbgenomgång av min helg.

Enjoy

Jag anlände till förfesten hos Braden och Steve i min kostym. Steve blev så till sig att han slog sönder ett glas. Med hänsyn till allas säkerhet valde jag att byta kostym mot vanliga kläder. Steve protesterade.

Istället fick jag tag på en av Bradens jobbarskjortor från Miller Lite. Vid närmare eftertanke lämnade jag även denna hemma...


Precis innan utgång fick jag syn på denna lilla lucka i väggen. Steve påstår att det är ett tvättnedkast. Pah!

Man delar väl med sig...! Gärna glittriga Tinkerbell-diadem.

Shouters sög, så vi promenerade till Kaboom. Där sparkade Steve ut hela Bradens dosa snus, vi lämnade stället och hamnade på Danny Boys

Sen gick vi tillbaka till bilen. Förlåt, red på Steves rygg tillbaka till bilen....

I den nattliga timman fick jag ha-behov. Av en skylt med politiskt budskap. Så jag skaffade mej en. Uppdraget slutfört. Jag äger en Obama-Biden skylt. Seger!

4 timmars sömn, men lyckas hålla mej vaken hela vägen till Madison. Där promenerar vi runt i kylan och mormor köper rödbetor och morötter på The Farmers Market.
Shoppade på State Street.
Och så kollade vi lite på nåt man kanske skulle kunna säga är Madisons White House. Fast liiite coolare i formen. Det får jag nog ge dom.

Jag såg det jag hatar mest i hela världen... Lägg märke till att de matchar varandra. Förstår ni nu hur illa det är i detta land...?

Sen drack jag lite kaffe...

...träffade Uncle Sam...

...och åt sjukt god lunch på Quaker.

Hem och hämta bilen innan jag styrde mot Liz och Daves nya ställe där jag åt middag och kollade på Jackass 2

Och idag sjöng jag Happy Birthday och åt tårta.
Jag tänkte sova skitlänge, men blev väckt av mobilen. Igen... Eli tyckte vi var i stort behov av frukost. Så så blev det.
Jag är i behov av sömn...

Inga kommentarer: