fredag 7 november 2008

I should be cleaning right now...

...men istället sitter jag här och dricker kaffe, lyssnar på 2pac och har sms-konversation med Malou ang. Nate... "Får man slicka lite på'n?"
Idag är en ledig dag, så jag kan ju disponera tiden lite fritt. Och dammsuga ska jag, annars kommer gammelsmurfen och mördar mig i sömnen. Har jag hört.

Karaoken igår var lika rolig som vanligt. Men jag saknade "Save a horse, ride a cowboy". Eller körde de den innan jag kom, Malou?

Helgen ligger öppen, typ som Atlanten. Imorgon blir det Bridgets 21-årsfest nån stans nere i Illinois. Liz och Dave ska dit. Och Elijah. Och Mike. Moahahaha. Man ska tydligen vara lite uppklädd. Och vad ska jag då ta på mig? Klänning efterlyses.

Ikväll blir det en drink eller två med Rachel. Braden hade tydligen inte några planer, så vi möter nog upp honom och Steve nån stans i Waukesha skulle jag gissa på. Men inte Danny Boys. Blir det Danny Boys går jag hem. Jag hatar Danny Boys.

Kom förresten att tänka på en liten sak som utspelade sig utanför Braden och Steves hus förra fredagen. Vi lämnar downtown och är tillbaka på Richard Street runt 1am. Steve ska parkera sin truck och säger att jag nog gärna vill gå ut före, annars kommer jag inte komma ut. Så jag gört. 2 sekunder senare hör jag ett *pang-donk-krash*, vänder mig om, hör ett spinnande bakdäck och ser lite rök. Och så luktar det typ brännt gummi. När Steve kommer ur bilen frågar jag lite vänligt om han är medveten om att han precis backade in i en stenmur. "That's how I use to park my truck".

Ok

Swedish beauty mot städning!

1 kommentar:

Malou sa...

Nopes, inga cowboys alls. Och jag märke't inte ens! Nu blev jag ju ledsen i efterhand istället!