fredag 28 november 2008

Thanksgiving

I'm thankful for this years Thanksgiving. It was amazing! Thank You Bruce and Sandy and Thank You Sue and Jim!

Jag hade en heldag igår. Det höll verkligen på hela dagen. Uppe 7am för å locka håret. Ni ser ju lixom... I'm a busy woman.

However, in med alla ungarna i vårt fräsiga vrålåk, iväg till Sentry Food för lite akutshopping (Lisa; Shit, vi behöver mjölk!, Elli; Shit, måste ha nåt till Sue och Jim? Blomma?)
Mot Sandy och Bruce, tillika mormor och morfar för att möta upp med övriga släktingar. Vi äter, massor. Bartender Eddie, tillika morbror Eddie, gör fräsiga rosa drinkar (utan paraply dock..) Det krossas lite glas här och där. Mest barn som är i farten. Fast Morbror Eddies Donna fick också ett infall. Fast hon gick rakt på kristallen. Fint ska det va! Bruce suckar tungt och tackar högre makter för att det bara är Thanksgiving en gång om året. Söta barn blir gnälliga barn. Dags att åka hem.

Jag sätter ett orange paketsnöre på min lilla chokladask (de hade bara julblommor på Sentry - går ju inte alls....) och gasar iväg till Daves föräldrar; Sue och Jim. Blir välkomnad med öppna armar *Elli varm i hjärtat* och minglar runt och kan bara le åt den härliga känsla som infinner sig hos lilla mig! Och jag misstänker att Jim blev nöjd med chokladen, då hans tack var; "Oh! Chocolate, that's awesome! You cant eat flowers anyways!"
Sen åt jag, ännu mer. Å så lite dessert på det. Och så spelade vi Wii. Och pratade massa. Oj. Sen vart klockan mycket och Elli trött så hon styrde hemåt. Väldigt väl till mods!

Hur ska jag klara av att lämna allt detta??

Inga kommentarer: