tisdag 19 januari 2010

take me high

När jag körde bil nyss kom jag på en sak (jag kommer ofta på bra saker just när jag kör bil. Måste vara för det är så kul, och jag kan ge utlopp för den lilla galning som gömmer sig inom mig genom att trycka lite extra på gasen...)

Jag kan inte sova i låga sängar

Jag sover inte gott om sängen har för låga ben och jag ligger för nära golvet.

Förlåt mig, jag menar: Jag sover inte alls!

Efter att jag flyttat upp till Linkan, och därmed tagit med mig min säng (som sig bör) fick jag sova i en gammal säng när jag var i Herrgår'n som mina föräldrar hade ståendes, innan det införskaffades en ny.

Och jag sov inte alls.

Jag börjar nu fundera på om jag fortfarande tror på monster under sängen, och att jag blir ett lättfångat byte om jag inte kommer upp mig lite i världen.

Nu har de placerat en säng med 30 cm ben i rummet och ho sover som en prinsessa!

4 kommentarer:

Malou sa...

Du är en briljant kvinna! Hör av dig nästa gång du ska bege dig ut på vägarna så ska jag smsa över lite av mina problem som du kan få klura på <3

billie sa...

men hörruduru!får inte bara fler monster plats under sängen om den har höga ben?

Ellinore sa...

Billie, nu ska inte du sätta griller i huvudet på mig!

hysch på dig. Å LÄGG AV!

David Edvardsson sa...

du inte bara kör snabbt, alla biltjuvar ute på vägarna riskerar att bli omkörda av dig när du är ute och kör