onsdag 20 januari 2010

hon bedriver en kamp...

Jag hade precis knåpat ihop ett mail till CSN. Suttit här i min röda soffa, till knäna begravd i alla de papper de prackar på mig genom brevlådan, och varit ytterst noga med att alla siffror ska vara rätt och uttryckt mig minutiöst noga, varit snäppet till övertydlig, för att inga missförstånd ska uppkomma och nån liten blondin inte fattar vad jag menar.

Och vad händer? Batteriet i datorn tar slut!

Jag trodde jag skulle slänga skiten i väggen, orolig till maximum att mitt mästerliga mail försvunnit (man skulle nästan kunna använda det som mall för hur ett bra och tydligt disponerat mail ska skrivas)

Sen for jag runt som den lilla smurf jag är, typ eldad i baken, och letade reda på en sladd

Så. Frid och fröjd igen. Bra

Och CSN har fått trevlig läsning a´la evigheter till morgonkaffet

Inga kommentarer: