fredag 29 januari 2010

sammantaget

Åre 2010 är avslutat

Antal deltagare: 20 st
Antal stugor: 4 st
Antal blåmärken: ca. 57 (varav 4 på mig)
Antal brutna armar/ben: 1 st
Antal fester avbrutna av väktare: 1 st
Antal småländska jäntor som fick onda ögat av väktarn för de dansade på bordet: 1 st
Antal norrmän i Åre: För många
Antal dagar med sol: 1½
Antal after ski: 3 st
Antal strippstänger på Åre Country Club: 2 st
Mängd alkohol som intagits: Högst oklart. Ingen vill nog riktigt veta
Antal personer man undvek i backen dagen efter: Också högst oklart. Jag avrundar till 5 st
Antal sittningar med "Snowroller"-tema: 1 st
Antal fester i stuga 303: 1 st (dock avbruten, se ovan)
Antal fester i stuga 140: Ständigt pågående
Antal stugor städade på 2,5 timmar av 8 st bakfulla studenter: 1 st ( det 3 andra stugorna får tala för sig själva)
Veckans längsta Walk of shame: 2,5 timmar (från Tegefjäll tillbaka till Åre Fjällby. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag blev varse vart flickebarnet hållit hus under natten)
Antal rödvinsfläckar (här ingår mattor, kläder, väggar, köksluckor, bord samt inventarier i stugan): Alldeles för många
Antal inställda tåg hem: 1 st
Antal timmar på buss för Elli: 14+16=30 timmar

Nöjd? Jovars, det dög. Tradition på den

Inga kommentarer: