onsdag 13 januari 2010

när ordförrådet inte räcker till

Jag skall plugga. Därför sitter jag istället och förkovrar mig i That '70s Show och raderar gamla sms från mobilen. Då hittar jag dethär:

"Men vad gör jag när du är för bra? Vill inte plocka 'det'! Men får väll lida iaf... Försöker leva på låg humor men jag hittar väll svaret hos dig ikväll... Vem fan ska jag annars ta med mig hem? ;) Saknar bara morgonen efter... Inget slår den känslan! Den är vad jag letar efter :) Puss"

Jag kommer ihåg att jag grubblade länge på vad personen ifråga menade. Och frågade också densamme vad poängen var. Han hade inget bra svar. Till storyn hör att det inte handlar om sex. Det är det som gör det ännu mer komplcerat att få ihop.

Så gott folk, här har ni ett färdigspikat sms som ni kan använda om ni vill trassla till det i någons hjärna.

Inga kommentarer: