tisdag 9 december 2008

I might shaked it a little...

Hur långt efter kan man märka av en hjärnskakning??
Jag undrar om jag drog på mig en i fallet i fredags natt. Dängde eventuellt i huvudet lite, men det gjorde ju inte ont då. Men;
*Konstig huvudvärk - Check
*Illamående - Check
*Trötthet - Check
Symtom märkbara sen lördags runt lunch. (Illamåendet denna dag kan dock berott på mina 3 French Toast som jag hade till frulle. Slutparentes)

Läste på nån sida att medvetslöshet och minnesförlust är tydliga tecken på en hjärnskakning. Dessa två kan jag dock inte stoltsera med.

Vad tror ni där ute i stugorna?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmmm.....om ja inte missminner mig så stämmer alla symtom. Fast de brukar infinna sig på söndagar oftast....men ja kommer aldrig ihåg att ja trillat?!?!
//Andreas