söndag 21 december 2008

"har de aldrig sett två Swedish Beauties med frostbites förut?"

Helgen har varit ganska hemsk... Så nu sitter jag här och dricker varm choklad och äter pistagenötter. Och det är tillåtet idag. Ta mig på mitt ord.

Det hände mycket igår. Jag vil inte ens gå in på allt.

Och idag på förmiddagen kom jag och Malou på den genialiska idén att gå hem till mig från Carin. Vi hade liksom inte så mycket annat att välja på. Efter 2 minuter hade jag ingen känsel i varken lår eller fingrar. Ringer hostmum, och hostdad kommer och plockar upp oss. De undrar vad vi tänker med när vi bestämmer oss för att ta en liten promenad den kallaste dagen på året. -22* C. Och lite windchill på det och vi landar på en -30* C.

Det var hem och lägga sig under en filt på Ellis säng och fundera över varför man är korkad ibland

Det som hände igår kväll får vi ta en annan gång

Inga kommentarer: