fredag 18 juli 2008

Pimpen är sjuk

Min lilla Mazda är sjuk... I ljuddämparen. Detta leder till att Ellinore också blir sjuk. I huvudet = Huvudvärk. Det är numera Pain in the Ears att åka längre än garageuppfarten är lång....

Jag var ledig idag och ägnade dagen åt "Ellinore". Solning, manikyr och träning. Och sen vart det film med Heidi och Brian. Och nu är klockan 00.30 och jag borde verkligen sova... Vart tar tiden vägen??

Jag börjar bli lite orolig... Över vart den här världen är på väg. Jag vill inte låta mina barn växa upp i en vrickad värld. Jag vill inte bli gammal och bortglömd och sitta för mig själv och virka dukar och tänka "Det var bättre förr...." Men av någon anledning är jag rädd att det kommer bli så. Jag har redan sett så mycket förändringar som jag inte tycker om, och det fortsätter bara åt samma håll. Och inte ser jag någon som stampar på bromsen.... Scary
Bensinpriset har stigit med 25% sen jag kom hit. 6 månader...

Jag älskar Snail-Mail! Igår damp det ner ytterligare ett brev, denna gången från Kusin Vitamin i Götet. Glädje...!

Nu säger jag Godnatt och Sov Gott

Kramis

Inga kommentarer: