tisdag 22 juli 2008

Jag ska bli flerspråkig...

...eller nåt. Ska utöka mina språkkunskaper, som i dagsläget innehåller svenska, engelska och tyska (samt Pozor! som betyder varning på tjeckiska) med lite spanska. Hör å häpna, gott folk. Den 3 september sätter jag mig bakom skolbänken på onsdagskvällarna och gör rätt för min tjänstledighet från Världens Bästa Ikea. Måste faktiskt säga att det ska bli kul med lite skola igen.

Jag har femtioelva myggbett, över hela kroppen!! Myggen är aggressiva här...

Gårdagens kommentar:
Emma: "Ellinore, this spit-up looks almost like a M!" (Jag vet, äckligt......)

Sommar och sol i all ära, men det är nästan lite för bra nu... Över 30 grader hela tiden, och jättehög luftfuktighet. Det ihop med luftkonditionerade och svala hus, gör det väldigt jobbigt att gå ut... Jag är glad att jag inte bor söder över... :P
Vi var och spelade minigolf igår, jag svettades som en gris hela tiden och mest led... Och tyckte synd om mej själv och önskade att jag var på en svalare plats. Men min solbränna har nog aldrig varit bättre!

Dags för burken...

Puss

Inga kommentarer: