tisdag 15 juli 2008

En eloge till Apple

Lake Michigan vid Port Washinton...

Jag måste ge Apple lite cred här. Min iPod blev överkörd av gräsklipparen. Den överlevde.

Jag brännde mig idag när jag lagade middag. Det gjorde ont. ONT! Hela mitt högra pekfinger är svullet och gör allmänt ont, ihop med tummen och långfingret. Smärta!!!!

I fredags vinkade vi Sandra hejdå. *Snyft*
Jobbade några timmar i lördags, tränade med Heidi, åt god mat med Bill och Lisa och åkte sen till Jule och ett "4th of July"-party, en vecka försent. God mat och trevligt sällskap.
Vid 22.30 åkte jag upp till Port Washington, norr om Milwaukee, och gick på lite mer party. Dessvärre blev flera av oss sura, av en skrutten anledning, men jag hade väldigt roligt fram tills dess. Och sen blev det kul igen.
I går, söndag, drack jag morgonkaffe (lunchkaffe?) i solen på Grand Avenue, kollade på vågorna på Lake Michigan, promenerade ut till fyren och blåste nästan bort, tog en nap i bilen och hade en trevlig dag med Mikey...

Mamma har skickat mej Haribo-Persikor via snail-mail. Det är kärlek.

Och om 2 månader fyller jag 21. Det är glädje ;)

Jag måste köpa linser. Det är mest bara skit och tråkigt, för det är dyrt.

Puss och kram och massa kärlek från Ellinore who is in love with her life!

Inga kommentarer: